Thursday, July 10, 2014

#1450 - 5 Gambar Penceroboh Padang Sepanjang Piala Dunia 2014

Hye Readers,

Piala Dunia sememangnya menjadi perhatian dunia. Tak kira walau dimanapun ia diadakan pasti berjuta-juta mata akan tertumpu kepada kejohanan ini. Bagi sesetengah orang, ia juga merupakan satu masa tang terbaik untuk mendapat perhatian dunia, sama ada untuk diri sendiri mahupun tujuan lain.

Untuk kali ini sekali lagi aku akan share dengan korang semua gambar-gambar penceroboh padang (pitch invaders) sepanjang Piala Dunia 2014 yang bertempat di Brazil ini.


Pemain Ghana mengiringi seorang penonton keluar dari padang ketika perlawan menentang  Jerman di Caselao Arena Fortaleza pada 21 Jun 2014



Tidak diketahui apa yang diperkatakan oleh penonton itu tetapi pemain Perancis Olivier Giroud kelihatan ketawa apa seorang penonton ditangkap oleh Marshall ketika pertemuan dengan Switzerland 20 June 2014



Muller meminta seorang penonton meninggalkan padang ketika perlawanan bertemu Amerika Syarikat



Steward berjaya menangkap seorang peminat ketika perlawanan suku akhir diantara Brazil dan Colombia pada 4 Julai 2014


Seorang peminat diiring keluar dari padang ketika perlawanan antara pasukan Jerman bertemu Algeria

Itu adalah 5 gambar yang sempat dirakamkan sepanjang Piala Dunia ini. Untuk perlawanan final nanti masih tidak diketahui ada tak lagi peminat yang buat perangai nak masuk padang. Tapi apa yang penting mereka telah menjadi tumpuan buat sementara waktu ketika Piala Dunia.

Regards,
-Strider-

27 comments :

  1. kat malaysia lagi hebat. kucing pun bukan setakat boleh ceroboh masuk kawasan padang, tapi siap berak lagi! hehehehe...

    ReplyDelete
  2. haha..berbaloi kot risiko yang diorang ambil tu. bukan selalu kan..janji tak membahaykan orang lain

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. Dulu siap ada yang lari masuk padang dengan keadaan bogel. Yang tu lagi hebatkan.

    ReplyDelete
  4. ish..ish..ish..mace...mace :-)

    ReplyDelete
  5. hihi mcm lawak plak tngok, boleh plak dorang msuk dlm pdang..:) xada org jga ke..

    ReplyDelete
  6. Funnylah dia orang...glamor kejab..he..he

    ReplyDelete
  7. sempat lagi tu diorag masuk ke padang. haha

    ReplyDelete
  8. mau tak nyer... dapat glamer free... satu dunia dapat tengok dorang... :D

    ReplyDelete
  9. berani giler diorang....agak2 ada ke hukuman diberikan kat penceroboh ni...or just halau keluar stadium..

    Entri terkini MINDAKABUR : Mindakabur Official Blog Facebook Page

    ReplyDelete
  10. Macam-macam ragam diorang. janji femes. haha, semangat bola lebih ni

    ReplyDelete
  11. Hehe macam2 penonton fanatik la ni

    ReplyDelete
  12. Menarik juga lah sebagai hibiran disamping perlawanan bola semata-mata. Nasib baik takde yang berbogel kali ni..huhu

    ReplyDelete
  13. mcam-macam ragam bila waktu piala dunia ni..
    inikira femes sebentar la.. agaknya terlalu finatik..
    nak kan aura gelomur itu pasai jadi mcm ni :P

    ReplyDelete
  14. dema nak popular juga agaknya heee

    ReplyDelete
  15. Kelakar jugak depa nie... Saja nak glamour ke masuk padang tu...

    ReplyDelete
  16. Aku rasa kebanyakkan dia org yg ceroboh ni disebabkan terlalu seronok... excited giler agaknya.. layan2.. :D :D

    ReplyDelete
  17. selingan ni..iklan sebentar..hihi...mcm2 gelagat piala dunia...

    ReplyDelete
  18. salam. huhuhu macam macam diorang ni :D

    p.s menabung invest smart :))

    ReplyDelete
  19. hahaha.. lawak tgk gambar2 ni. tunggu euro plak

    ReplyDelete
  20. haha... ada je kan.. nk buat gimik kot..

    ReplyDelete