Tuesday, June 10, 2014

#1430 - Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudin.com

Hye Readers,


Lama dah rasanya aku tak join sebarang GA atau segmen. So, memandangkan aku pun tengah free jadi aku nak join satu GA dari Syuhadabaharudin.com yang bermula dari 3 Jun yang lepas hingga 30 Jun ini. Jadi kepada sesiapa yang nak join sila klik banner di atas kerana syaratnya amatlah mudah.

p/s: Memandangkan malam ini aku ade premier screening, jadi sebarang aktiviti BW akan dilakukan esok pagi..

Regards,
-Strider-

22 comments :

  1. Semoga berjaya :) Banyak juga tawaran yang disediakan.

    ReplyDelete
  2. selamat bsegment all the best bro!!!!

    ReplyDelete
  3. mmm... teman tak dek twitter... maleh nak create akaun twitter laa...

    ReplyDelete
  4. Good luck, Lan...
    Lumayan tu hadiahnya... :)

    ReplyDelete
  5. Moga ada rezeki Strider! Good Luck :D

    ReplyDelete
  6. Gud luck bro dan semoga sis syuhada cepat sembuh.... :(

    ReplyDelete
  7. Good luck, Cikna singgah dr segmen yg sama.....;-)

    ReplyDelete
  8. gd luck! nak p tengok jap lah..hadiah tu menggamit.

    ReplyDelete
  9. Good luck Lan...akak dh join dh...

    ReplyDelete
  10. http://www.arzmoha.com/2014/06/giveaway-tunai-rm500-by.html
    dari GA yang sama semoga berjya
    sama-sama kita doakan semoga penganjur GA cepat sembuh

    ReplyDelete
  11. Semoga berjaya...

    Doakan utk kak syuhada ya..

    ReplyDelete
  12. salam. semoga murah rezeki...gudluck!

    ReplyDelete
  13. al-fatihah buat blogger syuhada :(

    ReplyDelete