Thursday, February 13, 2014

#1357 - 3 Mata Beharga Liverpool

Hye Readers,



Ketika Chelsea, Arsenal dan Man United hanya mampu mengutip satu mata, Liverpool punya berjaya membawa pulang 3 mata berharga dari Craven Cottage apabila berjaya menewaskan Fulham 3-2 awal pagi tadi walaupun ketinggalan sebanyak 2 kali.

p/s: malam nanti aku nak autopublished story pasal Lahad Datu..

Regards,
-Strider-

16 comments :

  1. tapi tetap tak dapat lawan cerita epik minggu ni... arsenal kena bedal!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum azlan, perghh bangga suami sheila dengor. hihi ^^

    ReplyDelete
  3. suka bola.. tp kat pemain die jek.. wahaha!.. bukan apa, nampak pemain bola sungguh energetic..

    ReplyDelete
  4. aiza tak mengikuti perkembangan bola sepak..

    ReplyDelete
  5. Whee... saya pun fans Liverpool :D

    ReplyDelete
  6. Liverpool mmg terbaik.. Thanks sharing Strider.. :)

    ReplyDelete
  7. owh.. ok... sy baca jer.. minat tu tidak ler.. hihihi...

    ReplyDelete
  8. owh ok..bola.. itu bulat :P he..he.

    ReplyDelete
  9. oh...sy xtau pape pasal bola..kehkeh..:P

    ReplyDelete
  10. Dh Lama x ikut perkembangan bola sepak luar...go sarawak!eh, klua tajuk...hahaha... XD

    ReplyDelete