Sunday, November 10, 2013

#1234 - Pembunuh Pegawai Ambank Diberkas.

Hye Readers,



Pagi tadi, Ketua Polis Negara, Tan Sri Dato Sri Khalid bin Abu Bakar menerusi Twitter Rasmi beliau memaklumkan bahawa suspek pembunuh pegawai bank yang dikehendaki polis bagi kes rompakan tersebut telah berjaya diberkas di Johor Bharu, awal pagi tadi.

Mengikut laporan rasmi PDRM, Pada jam 7.00 pagi 10 Nov 2013, Pasukan Cantas Khas PDRM telah berjaya menangkap seorang lelaki di Kg Belungkor, Kota Tinggi, Johor yang dipercayai suspek utama dalam kejadian samun di Subang Jaya pada 23 Oktober 2013

Suspek yang menggunakan kad pengenalan palsu bernama Ardi Hamzah itu telah berjaya melarikan wang sebanyak RM450.000 dari bank berkenaan. Syabas diucapkan kepada PDRM atas tangkapan tersebut dan semoga suspek menerima hukuman yang setimpal atas perbuatanya.

Regards,
-Strider-

22 comments :

  1. Alhamdulillah.. mmg geram sgt dgn mamat ni. Harap mahkamah menjatuhkan hukuman yg betul2 setimpal agar menjadi pengajaran kpd penjahat yg lain.. Salam Ahad Strider.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ahad bro.. *isnin mlm baru nak jawab..hehe

      Delete
  2. syabas pdrm berjaya tgkap penjenayah dikehendaki.
    cpt dpt setel kes ceni baru org salute ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari tu kes kedai emas pun cepat jugak..hehe

      Delete
  3. syabas dan tahniah PDRM..sepandai2 tupai melompat..semoga dia dihukum sewajarnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..kena plak tupai indonesia nak melompat kat malaysia..lagi laa silap..

      Delete
  4. Alhamdulillah, moga kena balasan yang setimpal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..itu yang kita cari bro...

      Delete
  5. alhamdulillah . sepandai - pandai tupai melompat ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai lagi kangaroo melompat..hehehe *gurau kak

      Delete
  6. kita cubit orang pun nda sampai hati.... apalah yang ada dalam fikirannya time tembak mangsa tu. God bless.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??kalau dia biarkan orang tu hidup pun takpe kan???

      Delete
  7. alhamdulillah akhirnya tertangkap juga.. tahniah kepada pihak PDRM..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..semoga siasatan lebih mendalam dijalankan...

      Delete