Wednesday, October 16, 2013

#1283 - Berapa Banyak Lubang?

Hye Readers,


Jawapan anda???

Update Jawapan : 17 October 2013
Jawapanya yang sebenarnya ialah 8. Ini kerana disamping lubang 4 lubang pada hadapan dan belakang baju, koler, lengan dan bawah baju  juga meyumbang sebanyak 4 lubang. Jadi jumlah keseluruhan ialah 8 lubang.

Regards,
-Strider-

19 comments :

  1. napak macam dua je lubang tu.. jawapan dia berapa adik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jawapan sebenarnya ade 8 kak..penjelasan dia saya dah update kat entry..

      Delete
  2. Replies
    1. caya laa bro..hentam2 pun dapat jawapan yang tepat..

      Delete
  3. Replies
    1. salah laa kak..jawapan dia ade 8 lubang...hehe

      Delete
  4. nampak mcm 2 lubang je
    kalau nak kira semua lubang myb 6 lubang kot
    yumida isi tabung Nuffnang sini - ford - selamat menabung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yumida kurang lagi 2 lubang..banyak orang memang jawab 6..hehe

      Delete
  5. 4 yg koyak, depan & belakang.. termasuk lubang lengan, leher & bawah baju semuanya 8 kot hehee.. :D
    Salam Rabu Strider :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah bro..cara pengiraan yang betul..jawapan anda tepat..

      Delete
  6. Senang sangat..!!! 2 lubang ler bro...

    ReplyDelete
  7. 6 lobang? Campur dengan 2 lobang yang terkoyak tu. Baju t-shirt mestilah ada lubang kat lengan, leher dengan pinggang. Kalau takda, bukan t-shirt la namanya. hehe

    ReplyDelete
  8. ayoyo..salah laa bro..jawapan dia ade 8..penjelasan saya ade update kat entry.. :)

    ReplyDelete