Monday, October 14, 2013

#1280 - Aeril Zafril Berkhawin Dengan Tunang Orang

Hye Readers,


Peminat industri tanah air pasti tahu tentang perkhawinan secara rahsia antara Aeril Zafril dan Wawa Zainal yang berkhawin pada 4 Februari 2012 dan 25 Februari 2013. Kepada yang menonton Melodi semalam pun pasti dapat meyaksikan betapa kecohnya sidang media yang sepatutnya menjadi medan untuk mereka menerangkan kejadian sebenar.

Tapi melalui portal hiburan Roti Kaya hari ini, timbul pula satu cerita lain. Cerita dimana Aeril Zafril berkhawin dengan tunang orang iaitu siapa lagi kalau bukan Wawa Zainal. Khabarnya Wawa Zainal merupakan tunangan kepada seorang guru yang bernama Rashid.

Sejauh mana dakwaan ini aku tak tahu laa tapi lelaki tersebut berkata kepada media yang Wawa pernah meminta supaya dia merahsiakan pertunangan mereka. Lebih kesian aku dengar apabila lelaki itu mengaku yang dia sendiri menghantar Wawa ke ujibakat di MIG dan tengah menunggu kontrak Wawa habis sebelum bercadang meneruskan perkhawinan mereka.

Aku harap lelaki nie tabah mengadapi dugaan, Apa lagi boleh buat??Wawa sudah kawin bro, Cari lain jer laa nampaknya. Tapi ini baru cerita dari sebelah pihak dan Wawa masih belum buat apa-apa statement mengenai isu ini. Adakah ini lagi satu sebab kenapa mereka berkhawin secara rahsia? Itu hanya mereka yang tahu.

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. Mcm2 cerita ttg Wawa ni kan.. yg mana satu belum dpt dipastikan lagi. Harap2 dptlah dirungkaikan sebaiknya & secepatnya.. :)

    ReplyDelete
  2. perkahwinan yg kecoh ni kurang barakah ... wallahu'alam ...

    ReplyDelete
  3. jarang nk fikir sgt pasal artis yg byk kontroversi.. kesian pula rashid tu..

    ReplyDelete