Wednesday, October 2, 2013

#1162 - Duit Persembahan K-Pop Siapa Bayar?

Hye Readers,


dan juga



Wordless Wednesday: Sejauh mana kebenaranya? Korang sendiri la yang menilainya...

Regards,
-Strider-


14 comments :

  1. Kata suruh rakyat berbelanja berhemah, berjimat cermat... tapi sendiri dok membazir macam mana tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??patut dua dua pihak kena berjimat...

      Delete
  2. wow teruknya.. btw Salam BW, saya nk jemput awk join contes sy-
    http://gengentry.blogspot.com/2013/10/1st-ga-of-gangentry.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah nanti kalau berkesempatan saya join..

      Delete
  3. Kalau telus kan senang, takde la org ramai buat spekulasi.
    Berani kerana benar, takut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak..spekulasi can lead to misinformed..

      Delete
  4. Pemimpin yang diamanahkan sekarang ni, diorang tak heran pun kalau kantol menipu. Kalau kantol sampai macam ni sekalipun, apa yang rakyat boleh buat pun. Habis kuat kompelin dalam Facebook. Nanti lagi 5 tahun pilihanraya, diorang tetap diundi jugak. Apa ada hal.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. sy rasa baik duit tu diagihkan kepada artis tempatan...

      Delete