Monday, September 2, 2013

#1134 - Tattoo Rambut [10 Gambar]

Hye Readers,

Pernah tengok tattoo rambut??Sebenarnya aku jarang tengok orang berambut macam nie tapi hari itu ketika aku tengah jalan kat Downtown Cheras memang aku ade perasan ade kedai yang offer buat tattoo rambut nie..Well, jom share tcontoh contoh tatto rambut kat bawah nie.













Secara jujurnya memang aku tak boleh cuba nak berfesyen macam nie..Silap haribulan kena buang kerja aku..So kepada sesiapa yang nak cuba silakan laa tapi kepada umat islam anda dinasihatkan supaya check dulu benda nie haram atau tak kalau dibuat.

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. heheee, orang botak licin jugak tak pening kepala. nak tattoo rambut apa ke bendanya...

    ReplyDelete
  2. klu tak silap saya lah , haram hukumnya . klu salah minta dibetulkan ...

    ReplyDelete
  3. aduh macam-macam pulak jenis rambut ,,

    ReplyDelete
  4. susah nak masuk pejabat kerajaan camni...baik budayakan pakai songkok la..

    ReplyDelete
  5. Dalam Islam, Tatoo rambut nie dipanggil Qaza. Islam menegah umatnta berbuat sedemikian. Klik disini untuk membaca Hukum QAZA

    ReplyDelete