Thursday, December 20, 2012

#1006 - Semua Tarikh Punya Pasal

Hye Readers,



Sejak kebelakangan nie semua asyik citer pasal tarikh...Ade yang cerita pasal 21.12.12 yang dikatakan oleh kaum mayan sebagai penghujung kelender mereka..So macam-macam laa posting yang aku jumpa pasal tarikh nie termasuk laa tarikh hari ini 20.12.12 yang orang kata tarikh yang cantik gak...

Tapi antara posting yg aku jumpa ialah posting gadis-gadis mentah yang nak mengabdikan tarikh nie macam "Hari ini tarikh cantik, Jom kawin" dan lebih kurang camtu laa..Tapi kalau kawin sebab nak tarikh cantik jer tak menjanjikan bahagia dek oi...

Kalau desperate nak kawin hari ini tapi 20Jam, 12minit dan 12 saat kemudian kena cerai tak guna jugak kan??Aku tau itu semua hanya bahan gurauan dan aku tak tahu kena aku perlu jadikan isu??Mungkin sebab tak ada idea apa nak tulis kot...hahahaha

Lelaki Vs Wanita = Klik Sini

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. follow me back
    http://yusrasuperstar.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. betulla..
    tarikh bukan jaminan kebahagian.

    ReplyDelete
  3. Ada satu penganut tu dok sibuk naik gunung..nk slmtkan diri dari 'kiamat'. Mcm2...

    ReplyDelete
  4. PERHH ATAY TERAKHIR TUU MAKAN DLM TAW HAHAHHA ;D

    ReplyDelete
  5. kadang2 rasa nak ketawa pun ada juga bila smua org neves & ternanti2 doomsday tu..hehe..then, bila tgk, org2 mayan tengah celebrate new year dorg..hehe

    ReplyDelete