Monday, April 9, 2012

Ganjaran RM 100,000

Hye Readers,


Ganjaran RM 100,000??Baru-baru ini aku ade baca yang ganjaran itu diberikan oleh Datin Zaiton Mohd. Jiwa kepada individu yang mampu memberikanya sijil penikahan antara adiknya Datuk Khalid Mohd Jiwa (Datuk K) dan juga Rozita Che Wan..

Baru-baru ini ade tersebar fitnah yang mengatakan yang pelakon cantik jelita Rozita Che Wan telah berkhawin dengan Datuk K..So kepada penyebar fitnah tu ini laa masa untuk anda claim RM100,000 kalau benda tu betul betul berlaku...

Aku rasa tindakan Datin Zaiton nie berdasarkan prinsip berani kerana benar sebab kalau tak mesti dia tak letak ganjaran sampai banyak camtu..hehe..Tapi bukti tu kenalah sahih ek..Kalau setakat photoshop je jangan laa pulak memandai pergi claim..kang kena dakwa lagi ade laa...hehehehe..

Regards,
-Strider-

13 comments :

  1. ada2 ja dorg ni..mcm xda keja lain lg mau buat. huhu..kesian kan rozita che wan smpai anak dia lari dari rumah sbb fitnah tu..

    ReplyDelete
  2. kena belajar edit bagi pro dulu bro..hehee

    ReplyDelete
  3. Ini yang ramai nak jadi detektif ini

    ReplyDelete
  4. kalau bukti palsu..pas tu nak clim..jawab la...kih kih kih

    ReplyDelete
  5. kalo betul dio yakin semuo fitnah...napo tak up jer ganjaran rm 1juta...hehe

    ReplyDelete
  6. mesti perompak2 kat luar ngah planning.hahaha

    ReplyDelete
  7. Uiksss rozita n datok k?? Macam2 je ek? Belum abis isu ank rozita lari tumah.. Dah isu ni plak? Sabar je la RCW, org cantek mmg bnyk org nk dengki. Hahaha

    ReplyDelete
  8. perghhh ganjaran rm100k diberi...banyak betul duit yang diofferkan,,,@_@

    ReplyDelete
  9. cabaran buat penyebar berita itu...
    hmmmm.......
    act leeza baru jer tahu gosip tu...

    ReplyDelete
  10. aku sokong cara dia... Maklum la.. Orang berduit... Tapi penyebar berita tu, kalau betul... Apa lagi... pegi la claim duit tuh... itu pun kalau betul laa... Jangan laa pandai buat cerita, tabur fitnah... sana sini...

    ReplyDelete