Friday, February 3, 2012

Anuar Zain Dapat Royalti RM18,859.38

Hye Readers,

Wahh..bertambah rezeki Anuar Zain sebanyak RM18,859.38 apabila mahkamah hari ini memutuskan yang Syncrosound perlu membayar royalti tersebut hasil jualan 2 buah albumnya sejak tahun 2001..Kalau album 2001 baru sekarang dapat maksudnya dekat 11 tahun gak baru Anuar Zain dapat hasil..hehe

Dari pada artikel yang aku baca kat OhBulan benda nie susulan dari kes saman menyaman antra Anuar Zain dan  Syncrosound Records... Untuk makluman korang kes nie dah bermula sejak dari tahun 2006 lagi..

Untuk pengetahuan, pada 14 Mei 2010, Anuar Zain telah berjaya memenangi kes saman tuntutan balas terhadap syarikat tu....Tapi syarikat tu jugak memfailkan satu saman terhadap Anuar Zain pada 21 April 2006 atas dakwaan melanggar perjanjian kontrak kerana tidak merakamkan tiga lagi album dengan syarikat itu.
Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. jumlah tu agak sikit jika dibanding dgn jangkamasa..tapi, better than nothing!

    *suda tukar? sama pun takde hal azlan..^__^

    ReplyDelete
  2. Wah...tahniah yer anuar zain...nape tak nyanyi hari tu??hihi

    ReplyDelete
  3. kayalah..huhu
    eh2,berwajah baru?huhu

    ReplyDelete
  4. boleh la pi mekah tahun ni..:p

    ReplyDelete
  5. uikk banyak tu...apa lg blanje la aku makan anuar zain..kih kih kih

    ReplyDelete
  6. aikkkkkkkkk..........
    cmni blog ni leh jd blog gosip lak?ekekekekeke........

    aq tgk pipi Anuar Zain cm Anuar Ibrahim lak..

    ReplyDelete