Friday, January 13, 2012

Bahaya Tak Bersihkan Kasut

Hye Readers,

Aku percaya semua orang membaca nie pasti ade kasut kan??Tapi berapa ramai yang bersihkan kasut sekurang-kurangnya seminggu sekali??Tahu tak bahaya jika korang tak bersihkan kasut-kasut korang tu???


Kalau korang tak pernah bersihkan kasut

Scroll Ke bawah..

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.













Hahahahahaha....

Credit: Fropki.com

Regards,
-Strider-

9 comments :

  1. x dpt tgk la picc tuh.. asal erk..?

    ReplyDelete
  2. gambo di entry itu tak kuarrrrrr!!!!! semua CROSSED!..


    by the way pulau itu adalah pulau ciptaan aku dan aku namakan kepulauan kekureee hahahahaha :p

    ReplyDelete
  3. hazard oh hazard....

    bahaya..bek pakai mask.....=]

    ReplyDelete
  4. pic tak eh tngk pun bro..

    #asal ea??ke sy je tak leh nampak..

    ReplyDelete
  5. pic xkuar..tenet saya xok kot...hehee

    ReplyDelete
  6. Sorry kengkawan suma..aku tak tau laa nape pic tu tak kuar..on9 dari pc aku okay jer..tapi aku dah re-upload gambar tu balik..hehehe

    thank 4 visiting..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete