Sunday, November 13, 2011

{Picture} Kompleks Istana Jalan Duta

Kali ini aku bawakan korang gambar Kompleks Istana di Jalan Duta bernilai RM800 juta. Bukan senang nak dapat masuk istana kan, hanya orang yang tertentu yang dapat masuk..Dan disebabkan kita takleh masuk kita dapat tengok gambar pun jadi laa..Enjoy!!!






































Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. tu dia...
    sapa la yang kena hari2 bersihkan tempat ni..kan??

    ReplyDelete
  2. hehee..ntah laa kak..bape banyak pembantu pun sy tak boleh nak pikir..besar tempat nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. sbijik mcm rumah sy ni bro..heheee

    ReplyDelete