Tuesday, August 2, 2011

Menakjubkan!!!!

Hye Readers

Ini adalah  Diga del Cingino iaitu sebuah empangan di Itali 



Cuba korang tengok betul-betul . . . . Nampak tak bintik-bintik hitam kat dinding empangan?


Okay..sekarang kita tengok dengan lebih dekat bintik hitam tu.. . . .


Dan kalau tak caya jugak sebelum nie tengok pada jarak dekat plak..


yep. . . itu laa satu makhluk yang aku pun tatau ape nama sedang memanjat dinding empangan tu..hehehe..

Regards,
-Strider-
 

11 comments :

  1. mcm adik beradik kambing je..

    ReplyDelete
  2. wow !
    nasib baik tak jatuh..hehe~

    ReplyDelete
  3. wey nih apa?
    dah macam rusa dah.
    gila ah hebat boleh panjat dinding cam tu. gayat kot

    ReplyDelete
  4. kambing gurun !! eh yeke??hahaha..ske hati jeh

    ReplyDelete
  5. Are those kambing..?? Okayyy....apa kejadahnya dorg mau panjat empangan tu..?? Fuyoh! Ni la kambing paling amazing..!

    ReplyDelete
  6. subhanallah! kuasa Allah itu tak siapa yang tahu...

    ReplyDelete
  7. siyes betul2 menakjubkan...
    ni namanya rezeki ada dimana2...
    ada makanan terlekat kat dinding tu mungkin..

    ReplyDelete
  8. kambing gurun ka? macam mana boleh tersesat kat situ? hahaha

    ReplyDelete
  9. Ujie: tu laa..nampak cam kambing..

    AIM: hehe..tq

    Echa: tu laa..sudah laa panjat tak pakai tali..

    Aisha: ntah laa..menatang species ape pun sy tak tau..

    Finaz: mungkin kot..hehehe

    Aemy: i got no idea what is that..but look like kambing..

    Kak Izan: hehe...btul tu..

    Kak Diana: mungkin jugak..atau pun dia melarikan diri dari kena jadi kambing golek..

    Along: entah laa..mungkin sbb dia x pakai GPS kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete