Sunday, May 29, 2011

Temuduga!!!!

Sheila pegi interview kerja sebagai setiausaha. Bila pengurus nampak dia dengan pakaian yang tak kena konsep dan juga rambut yang berwarna belang putih dan emas, dalam hati dia mula membentak; "Argghhh! Orang macam ni pun ada!".

Tapi apa-apapun dia kena interview juga si Shiela ni. Jadi dia pun tanyalah Sheila, "Kalau awak dapat buat ayat dalam bahasa Inggeris dengan menggunakan perkataan yang saya bagi, saya rasa awak ada peluang untuk kerja ni! Perkataan-perkataannya ialah GREEN, PINK, YELLOW, BLUE, WHITE, PURPLE dan BLACK!".

Jadi Sheila pun berfikir sejenak dan kemudian menjawab... "I hear the phone GREEN, GREEN... GREEN..., then I go and PINK up the phone, I say YELLOW...BLUE's that? WHITE did you say? Aiya...! wrong number la... Don't PURPLEy disturb people and don't call BLACK, ok? Thank you."

Lepas tu pengurus tu terus pengsan!!

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. wakakakakaka..
    dia sangat BIJAK..
    haha~

    ReplyDelete
  2. echa: nnt kalo temuduga dpt soklan camni da tau ape nk buat kan??hehe

    ayin: hehe..bijak cam aku x??hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. Hana: hehehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. lawak la enty si strider nih, muahaahaaaaa

    ReplyDelete
  5. naz: haha..ketawa penawar duka..heheh

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete